hey ! fara here , welcome to myblog you can follow me okey hope you enjoin , myblog so simple sorry baby kbye :)

Wednesday 24 July 2013

Dia Wanita Kepada Lelaki .

https://pbs.twimg.com/profile_images/424821125751652352/SOfrNy5p.jpeg
NorFaradayana'S


    NorFaradayana Binti Azman ,Dia wanita bukan lelaki,dia punya gaya seperti orang kaya.Didalam hati saya ada Hati dan seorang jejaka yang sewel bernama Muhammad Ashraf.Saya disini menaip sangat penat.Maaf sekiranya saya merapu-rapa haha . Saya mahu kan lelaki yang memahami saya dengan tulus hatinya.Saya seorang yang sangat baikdan sangat cantik.Saya juga sukakan makanan.Cita-cita ku menjadi orang kaya , dulu ku susah sekarang alhamdullilah bersyukur pada maha kuasa memberi janlan untuk ku semua . saya harap pakwe saya sentiasa handsome dan comel .

No comments:

Post a Comment